Campaign booster arba pakartotinės kampanijos funkcija

Pakartotinės laiško kampanijos

2017-10-10 Omnisend.lt

Pakartotiniai laiškai (funkcijos pavadinimas angl. Campaign Booster) yra viena populiariausių Omnisend funkcijų. Ji padeda sudominti tuos vartotojus, kurie neperskaitė jūsų pirmojo laiško.  Pasirinkus pakartotinio laiško funkciją, laiškai su nauja antrašte yra išsiunčiami tiems gavėjams, kurie neatidarė pradinės kampanijos ir labiausiai tikėtina, kad padarys pirkimą. Tai gerina kampanijų atidarymų bei paspaudimų rodiklius, o pardavimus gali padidinti net iki 30%!

Skaityti daugiau

Ne visos pašto programos palaiko norimus šriftus naujienlaiškiuose. Ar yra išeitis?

Ką turite žinoti apie teksto šriftą naujienlaiškiuose

2017-09-11 Gintarė Ragelytė

Puslapio šriftas yra vienas iš veiksnių lemiančių vartotojo patirtį puslapyje. Naujienlaiškiuose šriftas taip pat nemažiau svarbus. Netinkamai parinktas teksto stilius gali atbaidyti vartotoją nuo patekimo į puslapį, o tai reiškia ir nuo pirkimo. Kita vertus, kitaip nei internetiniai puslapiai, pašto programos turi gana daug apribojimų parenkamiems šriftams, todėl šiame įraše – truputis informacijos apie tai.

Skaityti daugiau

Kodėl įvyksta e.pašto adresų atmetimai ir kaip sumažinti jų skaičių

Kas yra atmetimai ir kaip jų išvengti

2017-08-09 Gintarė Ragelytė

Analizuojant kampanijos siuntimo rezultatus galima matyti ne tik tuos vartotojus, kurie atsisakė gaunamų laiškų, juos atvertė ar paspaudė, tačiau taip pat ir tuos, kurie buvo atmesti. Atmetimų statistiką svarbu stebėti, kadangi didelis atmetimų skaičius gali turėti neigiamos įtakos laiškų pristatomumui ateityje. Taigi, šiame įraše – pagrindinės atmetimų priežastys ir kaip nuo jų apsisaugoti.

Skaityti daugiau

Išnaudokite automatinius laiškus pasveikinant naujus prenumeratorius!

4 pasveikinimo laiškų idėjos naujiems jūsų prenumeratoriams

2017-06-20 Gintarė Ragelytė

Jau esamas ar potencialus klientas, užsisakydamas naujienlaiškį, parodo susidomėjimą Jūsų produktu ar paslauga, todėl nedelsiant reikia suteikti jam grįžtamąjį ryšį. Pats geriausias būdas tą padaryti – pasveikinti užsiprenumeravus. Pasveikinimo laiškai (angl. k. welcome emails) yra ženkliai geriau atidaromi ir generuoja 6 kartus daugiau pajamų, nei įprasti naujienlaiškiai, todėl juos verta išnaudoti.

Skaityti daugiau

Laimės ratas - nauja galimybė rinkti prenumeratorius Soundest klientams!

Žaidimas puslapio lankytojams – suk ratą ir laimėk!

2017-05-29 Omnisend.lt

Norintiems didinti savo prenumeratorių gretas, puiki žinia iš Omnisend. Pristatome jums naują ir interaktyvią prenumeratos formą – Wheel of Fortune (liet. Laimės ratas). Puslapio lankytojai galės išmėginti savo jėgas loterijoje, o tai puikus būdas paskatinti juos palikti savo elektroninio pašto adresą jums.

Šią formą visi Premium+ plano naudotojai gali išmėginti jau dabar. Wheel of Fortune galima naudoti taip pat ir su kitomis turimomis prenumeratos formomis, taigi rinktis vienos nereikės.

Skaityti daugiau

Ankstesnis