Jau esamas ar potencialus klientas, užsisakydamas naujienlaiškį, parodo susidomėjimą Jūsų produktu ar paslauga, todėl nedelsiant reikia suteikti jam grįžtamąjį ryšį. Pats geriausias būdas tą padaryti – pasveikinti užsiprenumeravus. Pasveikinimo laiškai (angl. k. welcome emails) yra ženkliai geriau atidaromi ir generuoja 6 kartus daugiau pajamų, nei įprasti naujienlaiškiai, todėl juos verta išnaudoti.

Welcome laiškuose galima akcentuoti svarbiausią informaciją, kurios galbūt prenumeratorius nepastebėjo puslapyje. Tai gali būti pristatymo sąlygos, įmonės ar konsultanto kontaktiniai duomenys, asortimento pristatymas ir panašiai. Soundest siūlo galimybę siųsti vieną arba tris pasveikinimo laiškus. Pastaruoju atveju, klientui galima pateikti daugiau jam aktualios informacijos apie įmonę ir prekes, taip jį paskatinant apsilankyti vėl. Tyrimai rodo, kad serijos pasveikinimo laiškų sugeneruoja 23% daugiau užsakymų nei vienkartiniai pasveikinimo laiškai. Štai keletas idėjų, ką galite juose panaudoti.

1. Supažindinimas su personalu

Pasveikinimo laiškuose galima pristatyti konsultantus, kurie bendraus su klientu užsakymo vykdymo metu ar kilus klausimams. Taip vartotojas žino, kad turės kur kreiptis kilus bent menkiausiam neaiškumui. Be to, suteiktas asmeninis kontaktas kuria patikimos įmonės įvaizdį. Patogupirkti.lt naudojasi šia taktika ir pristato savo darbuotoją bei jo komentarą:

Kaip patogupirkti.lt išnaudoja Soundest pasveikinimo laiškus

 

2. Privalumai, kuriuos gauna pirkėjai

Intymipagunda.lt vaizdžiai parodo naujam prenumeratoriui, kokias naudas jis gaus, įsigydamas prekes šioje parduotuvėje.

Kaip intymipagunda.lt išnaudoja Soundest Welcome laiškus

Informacija pateikta glaustai, naudojant ikonas ir trumpus sakinukus, todėl prenumeratorius greitai peržvelgęs tekstą supranta narystės naudą.
Susidomėjęs, gali gauti daugiau informacijos, paspaudęs vieną iš nukreipiančių mygtukų.

3. Nuolaidos kodas pirmam apsipirkimui

Nuolaidos kodas yra vienas veiksmingiausių būdų paskatinti prenumeratorių įsigyti jam patikusią prekę. Jei iki laiško dar buvo dvejonių – gavus, kad ir mažą nuolaidą, tai bus postūmis bent sugrįžti į parduotuvę ir prekes apžiūrėti dar kartą. Open24.lt pasveikina savo prenumeratorius ir dovanoja nuolaidą pirmam apsipirkimui:

Kaip Open24.lt išnaudoja Soundest pasveikinimo laiškus

4. Aktualių temų pristatymas

Douglas.lt ne tik pateikia nuolaidos kodą, tačiau taip pat vardija temas, kurios galėtų sudominti prenumeratorius. Paprastai puslapio lankytojai neišnaršo viso puslapio ir didelė tikimybė, kad dalies turinio net nepastebi. Pasveikinimo laiškas puikus būdas pristatyti temas ar produktų rūšis, kurias jis galbūt praleido.

Douglas.lt naudojamo Welcome laiško pavyzdys

Taigi, informacija pasveikinimo laiškuose gali būti labai įvairi – išbandykite! Daugiau idėjų, ką galima talpinti Welcome ir Welcome Series laiškuose rasite čia.

Beje, Welcome laiškai yra siunčiami gavėjams, kurie įveda savo e.pašto adresą į vieną iš Soundest formų. Galite rinktis iš kelių formų variantų, o nuo šiol ir formą-žaidimą – Wheel of Fortune!

Domitės marketingo el.paštu naujienomis?
Prisijunkite prie mūsų ir gaukite naujienas skirtas specialiai el.parduotuvėms kartą per mėnesį!
Ačiū už prenumeratą.
Įrašykite savo el.pašto adresą!!
El.pašto adresas neteisingas. Patikrinkite.
Kažkas ne taip! :(