Omnisend komanda pristato žadėtą funkciją – A/B testo galimybę siunčiamoms naujienlaiškių kampanijoms. Kuri laiško tema, siuntėjo vardas ir jo e.paštas veikia geriau? Dabar patikrinti galite paprastai, kelių mygtukų paspaudimais.

KAS YRA A/B TESTAS?
Šio testo principas yra labai paprastas. Dalis parinktos prenumeratorių bazės yra suskirstoma į dvi grupes: A ir B. A grupei yra siunčiamas vienas laiško variantas, o kitai – B. Po kiek laiko yra tikrinama, kuris laiškas buvo atidaromas geriau ir likusiems prenumeratoriams išsiunčiama laimėjusi kampanija.

KAIP VISKAS VEIKIA?
Norint pradėti testą, reikia kurti ne įprastą, tačiau A/B kampaniją. Jau pirmame žingsnyje galėsite parinkti, kokius kintamuosius testuosite bei juos įrašyti. Vėlesnėje eigoje, galėsite keisti ir testo nustatymus: kokiai daliai prenumeratorių laiškai bus išsiųsti, kada laimėjusį laišką gaus likusieji gavėjai. Išsiuntus laišką, po nustatyto laiko tarpo, bus automatiškai patikrinta, kurį variantą gavėjai atidarė geriau, o likusiai daliai gavėjų išsiųstas laimėjęs variantas. Žemiau galite matyti vieno iš galimų testų pavyzdį:

A/B testo pavyzdys

Detalesnį aprašymą anglų kalba rasite Omnisend pagalbos centre.

5 IDĖJOS A/B TESTAMS
Testuokite laiško temą su skirtingai perteiktomis nuolaidomis: eurais arba procentais. Taip žinosite, kuris ženklas rezultatus veikia geriau.
Vienoje laiško temoje naudokite emoji ikonėles, kitoje ne. Stebėkite, ar naudojant ikonėles atidarymai gerėja.
Išbandykite prenumeratoriaus vardo naudojimą temoje, jei tokius duomenis apie gavėjus turite. Matysite, ar panaudoti vardai turi įtakos laiškų atidarymams.
Vienoje temoje nurodykite pasiūlymo galiojimo laiką, kitoje ne. Ateityje žinosite, ar jūsų prenumeratorius veikia papildomi skatinimai pirkti.
Naudokite du siuntėjo vardus: vieną asmeninį (pvz.: „Laura iš XX įmonės“), kitą bendrinį („XX įmonė“). Stebėkite, kuris variantas skatina atidaryti laiškus labiau. Šiuo  atveju reikėtų pakeisti ir siuntėjo el.pašto adresus (pavyzdžiui, laura@xx.lt ir info@xx.lt).
Galimų testavimo variantų yra įvairių, daugiau pavyzdžių galite rasti čia.

KADA VERTA TESTUOTI?
A/B testai greičiausiai bus neveiksmingi, jei prenumeratorių bazės apimtis yra vos keli šimtai kontaktų. Kad rezultatai būtų patikimi, gavėjų testuojamose grupėse turėtų būti bent 2 000. Esant mažesniam gavėjų kiekiui, verta yra pasinaudoti Campaign Booster funkcija (pakartotinio laiško siuntimo funkcija, kuomet neskaičiusiems gavėjams laiškas yra siunčiamas dar kartą su kita antrašte).

Originalus straipsnis – čia.

Domitės marketingo el.paštu naujienomis?
Prisijunkite prie mūsų ir gaukite naujienas skirtas specialiai el.parduotuvėms kartą per mėnesį!
Ačiū už prenumeratą.
Įrašykite savo el.pašto adresą!!
El.pašto adresas neteisingas. Patikrinkite.
Kažkas ne taip! :(
Omnisend.lt

Marketingo el.paštu profesionalų komanda.